Η κοινωνία δεν μπορεί να κάνει αισθητή την επιρροή της παρά μόνο αν επιδρά και δεν επιδρά παρά μόνο αν τα πρόσωπα που την αποτελούν συναθροίζονται και δρουν από κοινού…..
E. Durkheim
ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΛΟΓΟΙ
- Ερρίκος Ίψεν – Βικιπαίδεια
- –Beyond Territorial Protection
- SOCIOLOGY OF RELIGION A QUARTELY REVIEW
- Modern Just War Theory: A Guide to Research
- Μη μου άπτου: οι κοινωνίες μας μετά την πανδημία
- –Επτά θέσεις για την επιστημολογία του κοινωνικού αποκλεισμού στην ύστερη νεωτερικότητα
- Συνεργασία εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και Τοπικής Αυτοδιοίκησης
- Φτώχεια εκπαίδευση και κοινωνικός αποκλεισμός: η περίπτωση των
σιτιζομένων στα συσσίτια της Εκκλησίας - Searching for the Common Good
- Η συνθετική ζωή και η ζωή ως σύνθεση στο: Ιατρικό Δίκαιο και Βιοηθική
- Από το εδώ ίσαμε το αλλού και από κει στο αύριο χωρίς εχθές.. Ένα σημείωμα για το «Περιμένοντας τον Γκοντό»
– Δημήτρης Σωτηρόπουλος, Οι καλλιεργημένοι πολίτες «κλειδί» για την ανάπτυξη, “Η Καθημερινή”/ “Τέχνες και Γράμματα”, 16.11.2014
– Σωτήρης Βανδώρος, Θέλουμε πολίτες, όχι χρήσιμες μηχανές, www.bookpress.gr, 12.1.2014
– Θανάσης Γιαλκέτσης, Εκπαίδευση για τη δημοκρατία, “Εφημερίδα των Συντακτών”, 19.10.2013
– Θανάσης Αντωνίου, Όχι για το κέρδος, diastixo.gr, 14.10.2013
– Ελίνα Τζανουδάκη, «Να πάρουμε παράδειγμα από τον Σωκράτη», “Τα Νέα”/ “Βιβλιοδρόμιο”, 31.8.2013
– Σωτήρης Ντάλης, Βιβλία για το καλοκαίρι, “The Books’ Journal”, τχ. 34, Αύγουστος 2013
– Ηλίας Κανέλλης, Βιβλία για το καλοκαίρι, “The Books’ Journal”, τχ. 34, Αύγουστος 2013
– Θανάσης Γιαλκέτσης, Το μέλλον της εκπαίδευσης, “Εφημερίδα των Συντακτών”, 20.7.2013